Merhaba kizlar 1 gün arayla 2 tane erken gebelik testi yaptım ikisindede aynı durumla karsilastim çok çok ince gözle görülüyor sadece hayalet bir çizgi çıktı böyle bı durum yaşayıp hamile olduğunu öğrenen varmı adet gecikmesinin 9. Gunundeyim. Testin fotoğrafını aşağı bırakıyorum yorumlar mısınız ?
