Hazal_27 ben de baktım şimdi hoş duruyor fiyatı nispeten kaliteli gibi gösteriyor en azından diğerleri o kadar ucuz oluyor ki sanki bir yıl sonra dökülecekmiş ya da tekerleri zorluk çıkaracakmış gibi hissediyorum bilemedim. Ucuz olup parmağımızla bile dokunduğumuzda rahatça gidebilen araba olur mu ki ?