NilGrl canım 37.6 dayken 2 cm acıklık vardı ve bu avıklıgım 41. haftaya kadar devam etti suyum gelmedi kanlı lekenlenmeler olurdı her deferinde giderdim yogunlugu artrıgında nişan değil derlerdi vr en sonunda bebebk doğdu doğdu doğmazsa biz doğurtucaz desiler ve 41. Haftamın ilk günü. Yatıs yapıldı suni sancı fitillerle doğum yaptım suyumu hastanede parlattolar her gebede bir olmuyor kiminde bişan erken geliyor kiminde suyu geliyor bende hiç biri olmadan 2 cm acıkşık vardı ama hayırlısıyla tüm hamişler kuxagına alır inşallah ve şyiki suni sancı almısım suni sancıyla ağrılar biraz daha fazla oluyor ama olsun sancılae başladıktan 4 saat sonra doğurdum ilk kuxaga verdikleri an çok güzel o an için tekrar o sanxıyı çekwrim diyordum ve rabbim gönlüme göre vermiş heralde yine hamiletim daha çok başındayım ama gün sayıyorum gelse o zaman keske diye saha dohum yapalı 16 ay olmustu ama hiç dopum yapmamış gibi heyecan var