Ah yine iyi haberle gelemedim kızlar 35+2 deyim doğuma çok az kaldı fakat rahim bölgesinde variz oldum aşağıya doğru doğumda patlar diyorlar doktor da pıhtı atarsa beyine kalbe vs bir yerine kötü olur dedi ne yapmalıyım sizce normal doğum mu sezeryan mı karar veremedim doktor birde doğum esnasına bağlı korkma felan dedi ama bilmiyorum