Ya kızlar 18+3 üm dün ve bugün içimde ilk defa bi şey hissettim bebek mi diye düşündüm ama emin de olamadım. Çünkü oruç tuttuğumdan iftar,sahur arasında çok su içiyorum acaba çok sudan mı dedim ama böyle içimde bi gıdıklanma gibi tarif edemiyorum da 🙈 bebiş olabilir mi siz ilk nasıl anlamıştınız?