Oguzkagan 38 haflıkken spinal sezeryan oldum her şey yolundaydı. İlk yürüyüş biraz can acıtıyor ama 1 hafta sonra tamamen toparlandım. Süt gelmez olayı tamamen kişisel. Doğuma giderken sütümde vardı. 2. Haftamda korsemi de çok rahat kullandım :) kayısı kompostu candır.
Bu arada hadtanr çantanda kahve de koymanı öneririm. Doğumdan sonra bişeyler yiyebilme içibilme saatinde klasik kahve iç baş ağrısı yaşamazsın.