Naciyeylmz bunu doktoruna sorsana gebelik kişiye özeldir bir başkasına zararı yoktur belki sana vardır biz bilemeyiz. Ben kilo kaybetmemek için tutmuyorum çünkü yarın 20 haftalığız daha 1 gram bile alamadım yani ben doktora sormaya gerek duymadım kendim böyle karar verdim sen kendine güveniyorsan git sor.