Esraalkis Hanimlar 32 hftalik hamileyim oruç tutuyorum sizce bi zarari var mi? Zorlanmiyorum güzel geçiyor tutan var mi benim gibi?
Tuba-27 Esraalkis bende tutuyorum korkmayın Allah yardım eder kızlar bebeklere allahın izniyle birşey olmaz inşallah önce iman Allah yolu sonra düşünün herşey olacağına varır Allah yar ve yardımcımız olsun belki bir daha ramazan göremeyiz o yüzden kıymetini bilelim
ASL93 Esraalkis son haftalarda olsam belki cesaret edemezdim ama 19. Haftamdayım bugün denemek istedim çok şükür güzel geçti 1 ay tutmayı düşünüyorum Rabbim kuvvetini versin insaallah. Ramazanın tadı bir başka
Teacherr Esraalkis ben de 33 haftalığım canım tutuyorum çok şükür normal zamandan daha az acıktım dün Allah yardım ediyor gerçekten. Tutabildiğim ldar gideceğim ben de inşallah pilatese gittiğim günler ara vereceğim sadece
Hellobaby2 Bende 30.haftamdayım, hemde çalışıyorum öğretmenim kuzum ama Allah yardım ediyor inan hiç zorlanmadan tutuyorum çok şükür💕