MerveKontakay Gözünüz aydın 🤗Ben doğum yapalı 13 gün oldu. O gaz sancısını bende cektim düşmanımın basına vermesin.3.günden beri kendimi iyi hissettiğimi zannederek kızıma kendim bakıyorum. Size nacizhane fikrim lütfen yanınızda biri olsun. Benim günlerdir baldırlarım agrıyor üstüne basamıyorum resmen. Sanki spor yapmısım gibi kas agrılarım doktoruma kızıma kendim Bakıyorum demedim,o bana kendimi fazla zorlamıs olabileceğimi söyledi ve sadece parol kullanabiliyorum inan etkisi yok 😒 Kendimizi sıcak tutun terlik çorap mutlaka giyin. Bol su için 😌 sağlıcakla büyütün insallah