Mom041 teşekkür ederim cuma doğum var eşi almıyorlarmış ziyaretçi olarak bile tek oda ise niye almıyorlar ki en çok onlara ihtiyacımız var annem refakatçi olacak ben eşimi de görmek istiyorum pandemi var diye böyle yapıyorlarmış tek kişilikse oda bence almaları gerekiyor 😕