ilknursimay Merhaba kızlar, özellikle çalışan annelerin kullandığı ve hayatını kolaylaştıran göğüs ve süt pompası makinesi önerilerinde bulunur musunuz ? Lansinoh , phılıps kullanan var mı ?
AsliTurgut ilknursimay lansinoh bu ara cok populer philips biraz butce asiyor ben elektrikli mamajoo tercih edicem sanirim kuzenlerim manuel olanini kullandilar iyi bir marka 😇
gizemozdemir1990 ilknursimay bende ilk kez alacagim. Arastirmalarim ile lansinoh a karar verdim. Ama ikili mi tekli mi simdi de ona karar veremiyorum🤷🏻♀️
Cebikubra Bende ilknursimay bebişim küvezde olduğu için sürekli sağıyorum lansinoh tekli kullanıyorum gayet iyi memnunum
Abece gizemozdemir1990 ben ikili aldim ama hic ikisini ayni anda kullanmadim kullanılmıyor zaten tekli alsaydım keske bosuna fazla para vermeyin derim tekli yeterli oluyor
gizemozdemir1990 Abece iste merak ettigim yorum buydu😊 bunu tahmin ediyordum ama hic kullanan birinden duymamistim. calisiyorum, ona ragmen tekli mi kullanirim dersiniz?
Abece gizemozdemir1990 ben de çalışıyorum ama iki göğüsten ayni anda sağim yapamiyorum o yuzden tekli ideal bence
gizemozdemir1990 Abece birinden sagarken digeriyle telefona bakiyorum diyen de duydum, ikisini ayni anda tutmak zormus oyle dediler.
Abece gizemozdemir1990 evet ben ikisini ayni anda tutamiyorum zor oluyo zaten en basindan beri dondurucuya stok yaptigim icin sağıp işe gitmeden de sağıyorum her gün sıkışıklık yaşamadım bu zamana kadar tekini kullandigim icin