Bugün sezeryan yaptım sütüm henüz gelmedi. Bebeğim doğduğundan beri emiyor kavrıyor memeyi fakat süt yok. Bugün artık ızdıraba dönüştü göğüs acısı. Bebeğim çektikçe acısı ciğerime vuruyor. 1 haftsdır lansinoh krem kullanıyorum bugünde hep sürdüm başka ne yapılabilir acaba 💆🏻♀️