BuBenimOykum Eses61 Ödemden oluyor, azaltmak için olabildiğince tuz tüketmemeye çalışıp bol su içmek gerekiyor
Fatma968 Benim ayaklar hep öyle malesef bende kalp kapakcik sorunu var bacaklarda ayaklarda ödem oldu hep. Ama genel olarak tüm vücudumda var. Yuzuklerim olmuyor malsef. Bol yürüyüş ve şu tek cagre sanırım.
cilekreceli Ay ben bigün bi uyandım ellerim plastik eldiveni şişirirsin ya aynı öyle balon gibi yumruk yapamıyom nasıl korkmuştum