Normalde benim de bu değerlerdeydi ama şeker yüklemesinden sonra 1.saat 180 2.saat 140. 3.saat 114 çıktı.sınırda çıktı dedi doktor (75 mg yüklendi ).yaklaşık üç haftadır günlük sabah öğle akşam aç tok bakıyorum iyi gidiyor şekerim diyet yapıyorum ama tabi arada kaçırıyorum 🙂insülin başlamaya gerek duymadı doktor.bebek biraz önden gidiyor amniyon sıvısı felan iyi dedi.28+5 haftalığım