Güzell anneler bu ikinci hamileliğim ama 6 yaşında kızım oldugundan unutmuşum herşyi 😅 nst de sancı yazan kısımda bazen 20 30 38 leri buluyor ama o sırada bende birşy hissetmiyorum sola doğru yatırıyolr kızımda dha harktli oluyor harkt edince o sayılar 38 e fln çıkıyor bu harktlerden mi ötürü toksa bnm sancım varda hissetmiyormuyum 😒 doktor yorumu senn sancın mı var dedi dedim yok ben bişy hissetmedm bebek harktliydi dedim oda birşy demedi