Elifnuraltunay canm doktorum 30a kadar normal yat dedı yüzüstü dışında,sonrasında sağ ve sol dedı. Bende hep sola yatıyodum, dedi ki ödem olur sol tarafın acımaya başlar,sağ sol yat, zaten 30 dan sonra ıstesende sırt üstü yatamıyosun sanki bütün iç organların boğazında düğümleniyo nefesin kesılıyo. O yüzden şimdilik tadını çıkar sağ sol yat,bacağının arasına da yastık koy,ılık dus sonrası harika uykular seni bekler💕