aysenurturk ahhh her doğum farklı her insanın acı eşiği farklı. Doktordan doktora, ebeden ebeye herşey çok değişiyor. Sizi çok iyi anlıyorum. 39.haftadayız. 3 kez alttan muayene oldum. İlki ultrason cihazı ile. İkincisi sancım vardı hastaneye gittim ebe baktı. Acımadı. Ama bugün haftalık kontrolüm vardı. Bebeğin başı iyice aşağı yerleşmiş bekleyeceğiz dedi ve eliyle baktı. İnanki inanılmaz canım acıdı. Ve acı eşiğim yüksektir dayanırım ben ama bugün düşündüm nasıl doğuracam Diye 🤦🏼♀️🤦🏼♀️