Nazifedeli bu dertten epey muzdaripim ben de . önce rennie duo kullanıyordum o daha az etki ediyordu en son eczanede ondan kalmamış muadili olan gastren duo yu verdiler bu daha iyi geldi. 3. Ayımın başından beri var şuan 8. Aydayım şurup iyi kötü biraz etki ediyordu şimdi o da etmez oldu her saniye devam ediyor kesin bi çözümü yok ancak hafifletebilirsiniz. Eğer boğazınız çok hassas değilse hasta olmazsanız sade dondurma yiyebilirsiniz baya iyi geliyor. el yoğurdu (ekşi olmayan ) süt (laktozsuzu daha iyi geliyor),maden suyu, soğuk su. 1 bardağı tek seferde içip bırakmayın mesela 1 bardak süt alın yudum yudum için soda da aynı şekilde. Su ne kadar içerseniz o kadar hafifletirsiniz