Orticci bende şurada bekleyeyim Türkiye Hastanesine gidiyorum ama henüz bu konuda konuşmadım doktorumla odalari çok temiz ve güzel bir kez orada kürtaj olduğumdan dolayı doğumhanesi felanda güzel ve temizdi o zamanda pandemi dönemiydi eşim beni odada beklemişti ilgileri ve alakaları cok iyi ben hastaneden ve çalışanlarından memnunum