Merhabalar hayırlı ramazanlarınız olsun inşallahhh 2-3 gün önce test yaptım ve pozitif çıktı. Allahıma şükürler olsun 3 yıllık evliliğimizin sonunda evladım olucak. Daha kan testi yaptırmadım. Önerileriniz nelerdir güzel anneler bu konuda bilgiye çok ihtiyacım var.