Yine sağlıkçıları ayırdılar yine yine 😭
gerçekten o kadar yoruldum ki yıllık iznimi bile kullanamadım bu sene ..sırf o tulumlardan bıktığım kurumun sürekli covid nöbeti yazmalarından sahadan biraz uzaklaşırım diye çocuk düşündüm .
Hayır nedir bu haksızlık benim bebeğim covide karşı antikorlu doğacak galiba sırf sağlık çalışanı oldugum için. En riskli olan biziz, her gün onlarca insanı gebe halimle midem bulana bulana muayene ediyorum. Gerçekten çok yoruldum 😔😔
https://resimyukle.link/i/zyjVe