Perşembe günü yatışım olucakk.. 40. Hafta belirti yok ne sancı ne de baska birşey.. doktorum ip takıcağını söyledi rahmi açıyormuş fakat süreç baya uzun sürüyormuş 24 saate kadar. Daha sonra suni sancı verilcek
ip yöntemini ilk defa duydum olan varmı arkadaşlar?