22 haftalığım en başından beri hatta bundan önce iki senedir aynı doktora gidiyorum ((düşüklerim falan oldu) şükürler olsun şimdi evladımızı bekliyoruz. Kendi doktoruma çok alıştım. Ama malesef doğum yaptırmıyor sadece takip yapıyor. Doktor ve hastane bulmam lazım. Benim için en önemlisi kafamda sorunişareti bırakmayacak bir doktor sıcak, pozitif… doğumdan önce bağ olsun istiyorum doktorumla aramda en geç ne zamana kadar bulmalıyım? Ve son olarak İstanbul Anadolu yakası önerebileceğiniz bir doktor ve hastane var mı? Dediğim gibi pozitif olması çok önemli aşırı evhamlı bir insanım. Allah rızası için önerin :(