Ssabiss bende 1 buçuk sene önce ilk kızımda gece iç çamaşırımda ıslaklık hissedip hastaneye gittim suyum geldi galiba diye doktorum yoktu oradaki ebeler bana su değil akıntı olduğunu söylemişlerdi sabah aniden ıslaklığa uyandım durmayan bi suydu gelen su sürekli akıyordu bacaklarımdan aşağı doğuma girmiştim sabahında ☺️