Pinar124 Merhaba 34+5 günlük hamileyim daha önceden dolgu yapılan azı dişimin dün sağlam olan yanı yarısı kırıldı. Sadece dolgu kaldı yani dişimde☹ Dün ağrımadı ama bu gün ağrıla uyandım. doktoruma danışıcam yarın izin kağıdı gibi bir rapor verse müdale ederlermiki dişime. Son aylarda yapmıyolar diye biliyorum ama doğuma kadar bu ağrıla nasıl başa çıkıcam 😓😓
Yoncaarslan Aynı sorun bende de var benimde dolgum kırıldı diş etlerim de sürekli şişiyor😑 13+4 üm yaptırabilir miyim acaba ya . Dişçim yaparız dedi, 7. Aydan sonra müdahale edemeyiz doğuma kadar dedi ama
Pinar124 Yoncaarslan off çok zor gerçekten dişle uğraşması kırılmaya devam ediyor bide parca parca😣 zamanın varken yaptır canım inşallah benimkinede müdale ederler
burcutet Bence mutlaka gidin belki dişçi sadece açıklığı kapatıp hava almasına engel olur ağrı da azalır