merhabalar 2.gebeligim ve ikiz olduğunu öğrendim suan tek endişem acaba sadece anne sütü yeter mi. çevremde ikiz yok ama hep o duyumlar aklima geliyor. ikizler mamasiz büyümez şeklinde. mama takviyesi yapmadan emzirmek büyüttünüz mu gerçekten mama sartmi