Suni ile doğurulur da 40-41 olursun artık bebek gelmez doktor bu doğumu başlatalım der ya da açılman vardır destekleyelim der anlarım, durduğu yerde duran bebeği ben izne cıkıcam diye hiçbir doğum belirtisi de yoksa 39. Haftada zorla doğum başlatmak ne demek ? Ben olsam kıyameti koparır o doktoru şikayet ederim, banane sen izne çıkacaksan benim günü dolmamış bebeğimi dışardan müdahale ile durduk yere nasıl dogurtabilirsin normal doğum isteyen biri olduğun icin bunu söylüyorum ben sezeryan istiyorım deseydin tamam 39 da gidersin adam izne çıkmadan gel ben alayım der anlarım ama normal doğum planlayan bir anneye ben izine cıkıcam ya gel senin doğumu başlatalım diye hiçbir doğum belirtisi nişan açılma vs ya da bir tehlike yokken müdahale etmek cok yanlış bir düşünce