elifkurt96 Arkadaşlar Yeni Doğan bebeğiniz için Deterjan olarak hangi markanın ürünlerini kullanıyorsunuz geneler olarak Dalin aldım ama Deterjanda hala karar veremedim sizin önerileriniz nelerdir bekliyorum şimdiden teşekkürler herkese ?
Minikbiranneee elifkurt96 ben böyle bi koleksiyon hazırlamıştım çoğunu aldım https://ty.gl/cag5fpah baya araştırarak oluşturmuştum
gulin-35 elifkurt96 duru geanul sabun ve dalın yumusatıcı aldım daha yıkamadım hıcbıseyını bakalım kullanıp gorucez
kucuktosbik27 elifkurt96 green clean aldım set halinde içeriği temiz markanın. Duru granülde kullanabilirsin. Ama bebek şampuanı vs için dalin kullanmasan daha iyi vanım içeriği hiç temiz değil uygun bir marka arıyorsan e bebekte bübchen diye bir marka var onjnda içeriği temiz instagramda mühendisoğlu var onjn sayfasından bak istersen içeriği temiz olan ürünlere
elifkurt96 kucuktosbik27 Mühendisoglu dediğiniz instragmda ney diye geçiyor bunu yazınca çıkmıyorda ?
-Kbra8- elifkurt96 granül sabunla kıyafetlerini yıkadım. Minoris marka şampuan ve pişik kremi aldım. Bepantol ve sudokrem aldım. Bez olarak sleepy. Başka aklıma gelmedi 😂 ama dalin kullanma. Ben bilmeden araştırmadan almıştım şampuan krem yağ sabun ne varsa. Ama kullanmayacağım. İçeripi çok kötüymüş araştırdık da Petrol türevinden üretilme. Üzerinde de yazıyor %100 petrol türevi diye. İnstagramda mühendisinoğlu sayfasında gördükten sonra karar verdim kullanmamaya.
inva -Kbra8- merhaba şampuanı minoris almışsınız nemlendirici veya losyon ne aldınız vucudu için ebbişe acaba
Sedanindenizi elifkurt96 Haci sakir granul lavanta ozlu sabun aldim ama yunluleri yikayinca sabun cozulmedi ve battaniyelerin uzerinde topak topak kaldi. Simdi tekrar sivi detarjan dusunuyorum. Burada bekliyeyim de onerileri ogreneyim bende💕🤚
elifkurt96 Çok teşekkür ederim bu yorumları dikkate alarak Alacam bende instgramdan dediğiniz kişiye bakım bakalım ne dicek 😌😌
Sedanindenizi ug_fa-3diplomalianne Aynen 2 defa yaptirdim ama yinede yunlulerde kaldi ya sinir olsum penyelerde olmuyor yunlulerde okuyor🙄