Izmirlianne_35 Detayli ultrason için önerebileceğiniz hastahane var mi arkadaşlar menemende oturuyorum.
ug_fa-3diplomalianne Izmirlianne_35 aynen merve yazmış zaten hem fiyat olarak uygun hemde ilgi alaka ve temizlik çok iyi
elisam1206 Mervebozkurt35 nasıl peki orası iyi mi bende cuma günü oraya gideceğim de doktorunuz kimdi
elisamnlannesym Mervebozkurt35 bende oraya gittim ama hiç memnun kalmadım renkli çok hayal etmiştim yüzünü göstermedi zaten CD renkliydi evde izlediğimde bana siyah beyaz görüntü verdi iki tane kendi kendine baktı bebeğimin cinsiyetini biliyodum zaten cinsiyetini söyledi tek diyolog bu olsu 🤣 pişmanım 🙄😁
Dbe24 elisam1206 Ben gittim memnun kaldım Müge adında bir kadın baktı randevu alıp gidiyorsunuz 350 tl fiyatı cd ve ultrason görüntüleri veriyor güzelce anlatıyor herşeyi
elisam1206 Dbe24 bende doktor Müge’ye aldım randevu ama sayfalarında yorumları okumuştum o yüzden aklıma takıldı
elisam1206 Dbe24 renkli olarak bebeğin ultrason görüntüsünü de veriyor mu bazen yüzünü falan net yakalıyorlar ya
Dbe24 elisam1206 ultrason olarak siyah beyaz veriyorlar ama cd de renkli videosu ve ultrason görüntüleri var
Mervebozkurt35 Ben çok memnun kalmadım açıkçası çok kısa sürdü bebeğim yüzünü de göstermedi çok konuşmadı doktor kendi muayenem daha uzun sürüyor 😀
Mervebozkurt35 elisamnlannesym bende aynı şeyleri yaşadım malesef :( Kendi hastanem 650 TL diye gittim gitmesem de olurmuş bence
elisam1206 Izmirlianne_35 ben randevuyu haftaya Perşembe gününe aldırdım dün gidemedim ama bilmiyorum bende kararsızım