MehtapDmr öncelikle geçmiş olsun, korkmayın kullandığınız igne rahmi güçlendiriyor benım 2.gebelığım ilkinde de serkılaj yapıldı. O ığnelerle 37e kadar geldık dikişın alındığı gün açıklıkla normal doğum yaptım. Şimdi kızıma hamıleyım 36.haftayı doldurduk haftaya dıkışlerım alınacak. Sadece egılmeyın, çömelmeyın duşta uzun süre kalmayın. Gerı kalan günlük işlerinizi yavas Yavas yapabilirsiniz. Ben ilk gebelıgımde 32ye kadar okula gıdıp çalıştım. Rabbım evladıınızı size bagıslasın. Olumlu düşünün, olumlu olsun 🤲