Elifemirhan Kızlar 18 haftalık oldum dizlerim felaket ağrıyo acile gittim bi ağrı kesici serumla geciştirdi ama ben yürüyemiyorum çok kötüyüm ne önerirsiniz bu durumu yaşayan var mı
Mervuras26 Elifemirhan hamilelikle mi ilgili aslıamda asıl soru bu olmalı . Bebeğiniz belki kalsiyumunuzu eksiltiyor be ağrı yapıyor . Doktorlar bir süre sonra ağrılara magnezyum tableti veriyor ama kadın doğumcu uza danışın mutlaka . Bebekle ilgili değil ise de acil şifalar diliyorum