Biz 32 haftalık olduk teyzelerii 😍 Bendeki el uyuşukluğu ve sancısı beni bitiriyor 🤷 magnezyum kullanıyorum günde iki kez bana mısın demiyor 🤦 yarın ilk defa nst’ giricez bu arada 😍 kıyafetlerimiz tamamlandı eksiklikler alındı bu arada ama henüz yıkayıp ütülemedim 🙈 sizde durumlar nasıl? Hazırlıklar bitti mi 🌼