Semra2803 canım bende 17+3 haftalık hamileyim doktorum daha hissetmen için çok erken diyor rahat ol inş iyi olacak her şey dua et dert etme. Benimki usg ye göre 18+3 haftalık bi de düşün yinede doktorum erken diyor bende hissetmiyorum çünkü daha :) ama dün kontrolüm vardı gitti kıpır kıpırdı minik :) elleri ağıza goturmeler falan 😗