Herkeste farklı yaşanmakla birlikte kendi tecrübemi aktarayım. İlk gün akşama doğru ilaçların etkisi geçince biraz fazla ağrım olmuştu akşama kalkıp yürüyebilmiştim hastanede. Ertesi gün eve gidip 3. Gün rahatlıkla kendi işimi görebilir hale gelmiştim. İlk bir kaç gün tam doğrulamasam da (dikişlerin gerginliği oluyor) ağrı sızı kalmamıştı. Kanama işk hafta oldukça yoğun olmuştu , azalarak yaklaşık 40 gün sürmüştü 40. Günde kırk uçurmayla kanamamda uçup gitmişti. Sezeryan doğumda anne sütü hemen gelmeyebiliyor endişe etme. Sık sık kesi yerine düzenli pansuman yap. Herşey yoluna girecek. Sakın korkma. Bebeğinle ilgilenirken zaten ağrı sızı unutuyorsun:)