6586 bende kulaktan dolma bilgilerle yaptırmasammı dedim ama araştırdım makaleler okudum kesinlikle yaptırılması gereken bir durum. Karar yine sizin tabi ama erken teşhis için çok önemli. Zapzayıf olup sadece gebelik diyabeti çıkan insanlar var ve önlemi alınmaz ise çok tehlikeli bebek için. Ama yaptırdığınızda size ve bebeğinize bir zararı yok. Kanınızdaki şeker toleransını bu testi yaptırmadan bilemezsiniz..