Ruyaz Merhaba hanımlar mustafa başaran da doğum yapan var mı şuan hastane olarak akademi yada kızılay hastanesini tercih edebiliyormuşuz hangisi daha iyi ücreti hakkında bilgisi olan var mı
Suhedaaaa1234 Ruyaz ben Ahmet başaranda ilk doğumu mu yaptım canım çok Çok memnun kaldım şimdi 2. Ye tekrar ona gidiyorum orda yapacağım dogumumu da inş
Ruyaz Canım bende ona gidiyorm hakkaten harika bir doktor hastane araştırması yaptın mı akademi 4000 civarı diyormuş biraz pahalı geldi kızılay nasıl h bilmiyorum