Selam güzel anneler 3 ay önce bozulmuş gebelik geçirdim ve düşük yaptım şimdi tekrar hamileyim 2 aylık 🤲🏻 ama tekrardan düşük riskim çok fazla kalp atışlarını duyduk çok şükür 🙏 ama kesede kanama alanı çok fazla doktorum progestan kulanıyorum ve yatak istirahati verdi böyle bi durumla karşılaşıp hamileliği sağlıklı geçen veya yavrusuna kavuşan annelerimiz varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim🤲🏻🤲🏻