Arvn91 Arkadaslar merhaba 32.haftadan sonra 37 ye kadar calısıp 5 hafta doğum sonrasına eklenebiliyor ama suan idari izin var acaba bu durumda hiçbisekilde eklenmiycek mi hakkımızı kaybettik öyle mi?bilgisi olan var mı