Ocak ayında kürtaj oldum bu ay korunmadık ve üstüne iki adet geçirdim . Ben normalde 16 nisanda adet olcaktım kızlar ama dün gece sahur için hazırlık yapmaya niyetlendiğim sırada iç çamaşırımda ıslaklık hissettim çok az miktarda kan geldiğini gördüm. Ve bu saat olmasına rağmen devamı gelmedi. Bende akşam üstü 5 gibi doktora gittim ()eşim biraz pimpirikli endişelendi). Doktor rahimde kalınlaşma var yerleşme kanaması olabilir dedi. Kanama olmazsa haftaya perşembe gel tekrar bakalım dedi. Adet yakın diye beta istemedi. Yerleşme kanaması yaşayanlAr sizin nasıl olmuştu beni aydınlatır mısınız azcık.