Kızlar merhaba erken dogum riskim var bebeğim sağda toplanıyor bugun hep bi kaç gündür de pembesi akıntım var belimde çok agrıyor kasıklarıma bıcak saplar gibi agrı giriyor sizce dogum belirtisi mi? İki günde bir kontörüm var yarın sabah gidicem doktoruma ama ya gece gelirse