Duuyygguu benim yalanci kasilmalar giriyodu karnim tas gibi oluyodu arada 40+2 de acilma 1 cm ydi bir gun sonra nisanim geldi ve gelmeye devam etti hareket ve ilik dusla 40+5 de dogurdim 5 saatte acilmam hizla ilerledi dogumum bitti sadece yoran gece 5de dogum yapmis olmam