Kızlar akşam yeni su sipariş vermiştim damacana. Demin bir içtim 1 büyük bardak falan ama sudan resmen anasona benzer bir tat geliyor. Annemler o tadı farkedemedi çok ama ben fark ediyorum. Bir şey olmuş mudur ya? Resmen değişik bir tat var her zaman aldığım suyydu oysaki yarın arayacağım söyleyeceğim ama çok korktum cidden. 🤦🏼♀️