Muratnannesi aynen çok mantıklı düşünüyorsun geçen kan vermeye gittim mecburen devlet yapmıyormuş tahlili Asoendos özel olmasına rağmen enjektörlü kan alıyorlar tüpleri bile yok siz düşünün artık daha neler neler o hastane yüzünden kan kaybından gidiyordum ben nerdeyse