Kubra411 Adetimin gecikmesi den 5 gün sonra beta 79,48 çıktı. Sizce bu çok mu düşük? Bilgili anneler fikir belirtirse çok sevinirim 💖
gamzosgamzos Kubra411 aslında dollenmeyle alakali canim ilk bebegimde 3 gun kala 64 tu kizimda 6 gun kala 62 simdi onemli olan 2 gun sonra duzenli artması
diyetleyenanne esraizmirli kaçıncı günde öğrendiniz? Adet tarihiniz geçmiş miydi öğrendiğinizde? Belirtileriniz var mıydı? 😍
Sadekahve @Kubra411 Bende adetimin 5 gün gecikmesi ile 120 ile öğrenmiştim. Önemli olan 2 günde iki katına çıkması.Saglikla ilerler inşaallah gebeliğin 🤲
esraizmirli diyetleyenanne 1 gün geçmişti adet tarihimden öyle öğrendim evet canım çok fazla kasıklarım ağrıyordu birde belim ☺️
Kubra411 diyetleyenanne canım planlı gebelikti adetimin ertesi günü erken gebelik testiyle öğrendim 3 gün sonra da doktora gidip beta verdim. Kasık ağrısı bazı şeylerden tiksinme gibi belirtiler olmuştu. Herşeyden önemlisi içime doğmuştu 😊
pamuk_anne Kubra411 iki günde çarpı iki olursa ya-şa-sınnn diyoruz seviniyoruz 😊 sayıdan çok artış miktarı önemli, sağlıkla gelsin bebis 😊
Mavi87 Kubra411 canım düşük yada yüksek bir değer diye birşey olmaz. Sizin kimbilir nezaman döllenmen oldu. Geç döllenmeyse düşük çıkar normal olarak. En önemli olan 2 günde, 2 kata yakın düzenli artış olması. Doktorunuza gittiğinizde bilgilendirir zaten
Guneyinannesi1 esraizmirli kız benim sözde hamileyim adetimin 2.gunu yani dün 74. 7 çıktı degerim ama kaşık ağrım yok ya ilk gebeligim sonlandirildi onda ağrıyordu ama bunda bisi yok
esraizmirli Guneyinannesi1 illa ağrı olacak diye bişey yok canım herkesin hamileliği farklı seyreder 2 günde bir artışını takip et ☺️
Guneyinannesi1 esraizmirli ay korkuyorum valla pazartesi kan verdm iste perşembe tekrar vereyim diyorum
esraizmirli Guneyinannesi1 yarın gidipde verebilirsiniz sağlık ocagında perşembe çıkar siz bilirsiniz ama ☺️ Korkma canım Allahın izniyle hiçbişey olmaz sağlıkla kucagına al🌺🥰
civciv1520 Kubra411 beta HCG 17 çıkmıştı 🧿öğrendiğimde iki gün arayla kan verdim iki kat artış oluyor mu diye takip ettik hayırlı olsun inşallah 🥰
Kubra5734 Kubra411 Kuzum muhtemelen gec yumurtlaman olmustur ondan oyledir benimde 4. Gecikti ilk silik cizgiyi gordum kan verdigimde 58 cikmisti 😁