Damlabekizzzz Melegim_ benim kendi doktorum erol yazar ondan çok memnunum fakat sürekli yerinde bulamıyorum o yüzden değiştirmek istiyorum devlets hastaneleri biraz zor fazla ilgilenmiyorlar
Melegim_ Damlabekizzzz oda çok iyi bı doktor bende hidayet vurala gidiyorum şimdilik bende memnunum ama doğumu devlette yapmak istemiyorum dediğin gbi fazla ilgilenmiyorlar ve hastane temiz değil hele bu dönemde daha temiz olması gerekirken heryer pis
Melegim_ Burcuckmk onu duydum canım ama eşim ihlas pazarlamada calisiyo öyle bişey yokmuş onlarda sanırım
Burcuckmk Damlabekizzzz ersan şener var gülüzar akçay var arzu hanim vardi bide gökhan bey varmis ama soyadini bilmiyorum
Melegim_ ilkbebekannesi İki ayrı ucretmi veriliyo bende normal doğum istiyorum ama bobrek büyümesi var bende olurmu bilmiyorum ameliyattan korkuyorum
ilkbebekannesi Melegim_ Doktorum o hastanenin doktoru olmadığı için iki ayrı ücret.Ama zaten hemen hemen aynı fiyatlara denk geliyor.