Znrr ya bende ilk defa bu postta eğlendim sayende
gerçekten şaka gibiler
dr una sormuş cevabını almış,
yetmemiş denemiş neticesinde kimi kusmuş ama yok yarısını yutmuş yarısı dışarı vs
kiminin tansiyonu düşmüş,kimi ayılıp bayılıp fenalaşmış..hala daha gelip burda bize soruyolar şaka mısınız arkadaşlar??
biz hocamıyız,dr mu?kaldıki yaradanın tutmamaya ruhsat verdiği kategorideyiz..
extra sevap var dendi de biz mi bilmiyoruz?
cahil cahil sorular,postlar..hayır denetleyen de olmayınca ortaya böyle trajikomik diyaloglar çıkıyo işte.