058elf Damlladamlla bnde bugün 37 oldum yarın kontrolüm var geçen hafta nst de sancı yoktu, iki gün öncr kasıklarıma sancı girdi ama bakalım yarın doktorumuz ne diyecek 🤗
sedaninbebegi12345 Damlladamlla bende çok heyecanlıyım😃 nasıl olacak inşallah yanlız olmam gece gelir sancım yada suyum eşim yanımda olur yoksa çok panik olurum eşim ben 5 dakkada evdeyim diyor ama genede stres yapıyor insan
Dukuko Damlladamlla 37+6 haftalık oldum🙏🏻 bugün ilk sancımı yaşadım 1 kez oldu, bir daha olmadı değişik ve aniydi. Benim için yürümek artık çok zorlaştı, aşırı kemiğe baskı var. Allahım güzel doğum nasip etsin.
Sibell1907 depsizoo hayır 36 ve öncesi erken dogum gecıyo ben o gun cok buyuk temızlık yapmıstım komsum mesaj atmıstı sen sabaha doğurursun dıye😂😂 gerçektende öyle oldu anlamadım bı anda suyum geldı sezaryen oldum😂
annepamuk Damlladamlla birazdan 37+5 olacağım. Ara ara kasık ağrım var adet olacak gibi ve alt bölgeye baskı var ama sancı vs yok nst de falan. Artık doğurmak istiyorum modundayım 😊😊
annepamuk annepamuk ve doktor kemiklere inmiş dedi sancı çıkmadığı için de tabi ki tahmini doğum zamanı söyleyemedi
depsizoo Sibell1907 yok sezeryan değil ya ben daha doğum yapmadım ama kafamı koyduğum an befes nefese kalıyom sonradan. Düzeliyo ztn
Sibell1907 depsizoo depsizoo oda zor dogru haklısınız Allah yardımcınız olsunn kac haftalık oldunuzz🌺
Yarencerenn En son girdiğim de nstde sancı çıkmıştı dünde adet sancısı gibi ağrılarım vardı birde 1haftaya yakın ara ara ishal gibiyim yakın sanırım doğum bu gün kontrol var bakalım 🤷🏻♀️