Serappp14 Suanda 35.haftadayim doktor 1 hafta daha kullanacaksin igneyi dedi bende hem kimyasal gebelik hemde kab pihtilasmasi var oksapar 4000lik kullaniyorum ve igneyi gobekten vuruyorum karnim sismesine ragmen alisinca acisi kalmiyor. Ben karnim buyunce rahat ettim hic acimiyor geliyor ve bebege de yararli bir ilac lutfen igneyi yaparken bebeginizi ve kendinizi dusunun inanin bir sekilde guc geliyor. Allah herkese sifa versin…