SB_ 33+5 haftalığız kızlar bi kac gündür arada bi sanki adet olacakmışım gibi bel ağrısı oluyor en fazla 5 veya 10 dakika sürüyor ama korkmuyor değilim Sizce bu haftalarda normal mi
Cylncyln_01 SB_ aynı haftalardayız senin gibi bende de sanci oluyor kasıklarıma vuruyor ağrı yerimden zor kalkıyorum sancidan
SB_ Cylncyln_01 Eymirinannesi Benim daha doktora gitmeme var siz acaba doktorunuza sordunuz mu bu durumu
Cylncyln_01 SB_ yok sormadım bende 1 hafta sonra kontrolüm var o zaman soracağım bende bu arada nst ye ne zaman alıyorlar
SB_ Cylncyln_01 bana birdahaki geldiğinde nstye alicam dedi yani 34 haftalık olmuş olacağım Ama birda okudum bazıları 36dan itibaren başlıyor Doktordan doktora farklı sanırım
Cylncyln_01 SB_ benide 34 hastalıkta çağırdı o zaman bağlar nst ye 37 hafta da çatı muanesi olur herhalde