Melis406 geçen seneki gebeligim full ordaydı, pınar telli doktorumun ado ama bu sene klinik açtı dogum yine medicalparkta olucak ben gayet memnun kalmıştım ebeleride iyiydi daha öncesinden ameliyat felanda olmuştum odaları temizligi felan herşeyiyle memnun kalmıştım